ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛабо людські ресурси
Людський капітал — це сукупність нематеріальних активів, економічна цінність знань і навичок працівника — сукупність його навичок і знань, перспективність і відповідність поточним потребам, і тих, що з'являться в майбутньому. Це такі речі, як обізнаність, знання, інтелект, навички, здоров'я, а також людські якості, такі як вірність, креативність, надійність тощо.
Людський капітал підвищує продуктивність і, отже, прибутковість компанії. Тому чим більше компанія інвестує у своїх співробітників, тим вищі її шанси на продуктивність і успіх.
Саме з цих причин, щоб досягти високого рівня якості послуг, Група Капітал Плюс встановила ефективну політику та процедури найму та управління персоналом. Вони охоплюють наступні напрямки діяльності компанії:
● встановлення професійних рівнів та посадових обов’язків працівників● призначення робочої групи з урахуванням компетенції та характеру завдання● планування потреб і набір персоналу● атестація та оцінка роботи працівників● розвиток і навчання персоналу● преміювання, мотивація та перегляд заробітної плати● відповідальність персоналу за дотримання стандартів якості та внутрішньої політики● положення та інші нормативні документи Товариства
Організація навчання
Компанія організовує навчання персоналу шляхом:
● внутрішнього навчання, семінарів та дискусій (щодо відповідності політикам, положенням і процедурам Компанії, методології та методів виконання певних завдань, а також технічних і «м’яких» навичок)● тренінгів з питань етики та відповідності● конференцій, семінарів, майстер-класів, вебінарів чи тренінгів за рахунок компанії● направлення на стажування до іншої організації чи аудиторської фірми● у виняткових випадках — шляхом направлення на навчання до навчальних закладів● залучення кваліфікованих сторонніх осіб або організацій для проведення навчання працівників
На організацію і методи навчання також впливає конкретна мета:
Старший персонал проходить професійне навчання для отримання відповідних професійних сертифікатів (ACCA, DipIFR тощо), а менеджери, які вже мають відповідні сертифікати, особисто проводять навчання для молодшого персоналу. Сертифіковані аудитори проходять обов'язкове зовнішнє підвищення професійних знань.
Виконання працівником індивідуально визначеного плану навчання та підвищення кваліфікації є елементом оцінки його роботи та отримання мотиваційної винагороди.